Pokud podnikáte v online službách (třeba jako koučka, terapeutka, konzultantka…), potom vaše osobnost utváří vaši značku.
Váš BRAND vychází z vašich hodnot, znalostí a zkušeností.
Je jedinečný a pokud se vám podaří tuto jedinečnost ukázat a přenést do komunikace, můžete vytvořit LOVEBRAND. Zákazníci jdou vždy za příběhem a emocemi.
Vyplňte si workbook a ujasněte si svoji jedinečnost.
- jaké jsou vaše silné stránky ?
- co jsou vaše hodnoty?
- z jakých zkušeností vycházíte?
- jaké emoce vyvolává vaše značka?
- kam míříte?

Ujasnění vaší značky / vašeho brandu vám pomáhá držet směr. Díky ní jste zapamatovatelní a budujete si komunitu.
Svou autentičností oslovujete přesně ty pravé zákazníky a přinášíte jim hodnotu, kterou potřebují.