Váháte, na jakou sociální síť se v podnikání zaměřit? 

Pojďte se podívat na to, co už máte, projít si konzistentnost vaší značky napříč onlinem, ponořit se trochu do čísel a rozhodnout se, která síť je pro vaše podnikání nejlepší.

Zjistěte, kde jsou vaši klienti a na co vám dobře reagují. Nastavte si strategii, která vám přinese nové sledující a prodeje. 

Udělejte si audit svých sociálních sítí

Zkontrolujte si, co už děláte a co by se dalo zlepšit

příspěvky na sítě obsahová strategie

Pokud na sítích nemáte strategii, tvoříte příspěvky nahodile a nedíváte se zpětně, co vám fungovalo, ztrácíte velké množství času a hlavně vašich potenciálních zákazníků.

Udělejte si čas na revizi, jak na sítích fungujete. Jak často kde postujete a jaké to nese výsledky? Přispíváte pravidelně, mluvíte o tom, co děláte a prodáváte? 

Doporučuji si workbook  vytisknout, ale můžete si ho vyplnit i přímo v počítači. E-mailem vám přijde ještě pár dobrých tipů.