Váháte, na jakou sociální síť se v podnikání zaměřit?
Pojďte se podívat na to, co už máte, projít si konzistentnost vaší značky napříč onlinem, ponořit se trochu do čísel a rozhodnout se, která síť je pro vaše podnikání nejlepší.
Zjistěte, kde jsou vaši klienti a na co vám dobře reagují. Nastavte si strategii, která vám přinese nové sledující a prodeje.
Udělejte si audit svých sociálních sítí
Zkontrolujte si, co už děláte a co by se dalo zlepšit
- nastavení
- příspěvky
- přehledy

Pokud na sítích nemáte strategii, tvoříte příspěvky nahodile a nedíváte se zpětně, co vám fungovalo, ztrácíte velké množství času a hlavně vašich potenciálních zákazníků.
Udělejte si čas na revizi, jak na sítích fungujete. Jak často kde postujete a jaké to nese výsledky? Přispíváte pravidelně, mluvíte o tom, co děláte a prodáváte?
Doporučuji si workbook vytisknout, ale můžete si ho vyplnit i přímo v počítači. E-mailem vám přijde ještě pár dobrých tipů.